skippen jullie school ofzo? xD
ik neem aan dat iedereen vandaag
gewoon school heefto.o
maar iig alvast super bedankt voor het
ondertitelen ;d
-edit-
Er is nog steeds geen Engelse sub uit, SXForce en ik vertalen nu gewoon ff in kladblok, dus ga er maar van uit dat het nog aardig lang kan duren voordat de sub released.
Hmm ik heb nou de film gedownload (dacht ik) ...maar hij duurt mij 43 min ....dus heb in principe alleen afl 23 gedownload..dus is ie dan ook in 2 delen uitgezonden? met reclame er tussen fzo? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Kun je mij een site pm'en waar die op staat ? Tx _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
volgens mij beginnen ze als ze een engels ondertitel hebben gevonden.
Ik heb ook wel even gezocht hierna, maar er is geen enkele te vinden.
alleen van die irritante hebreeuwse kut onderititeling:P Als er nou zo'n gast die hebreeuws en engels kan dat even vertaald
Wordt denk ik wachten tot donderdag, tot die in Engeland uit is?